با ورود به سال جدید، طرح های دکوراسیون خانه ها نیز به روز می شوند. به همین دلیل هم برخی از افراد مایلند تا دکوراسیون خانه خود را با ترندهای جدید هماهنگ کنند. یکی از اجزای اصلی دکوراسیون، خرید مبلمان است. در ادامه شما را با 4 ترند جدید مبلمان آشنا خواهیم کرد:


 1.    مبل های فلوت


مشخصه مبل های فلوت، شیارهای عمیق و کانالی عمودی روی پشتی و گاهی اوقات روی بازوها است. این مبل ها با الهام از ستون های کلاسیک یونانی، ظرافت و زیبایی را به هر فضایی می آورند. الگوهای خطی یک بافت بصری جالب ایجاد کرده و حسی از تجمل و ظرافت را اضافه می‌کنند. مبل های فلوت دار اغلب دارای لایه های مخملی و مواد تودوزی نرم هستند. این لایه ها مبلمان را از نظر زیبایی شناسی و راحتی دلپذیرتر می کنند.


2.    مبل های چسترفیلد


مبل های چسترفیلد تاریخچه ای غنی دارند و همچنان یک انتخاب کلاسیک برای کسانی به شمار می روند که به دنبال ظرافت هستند. مبل‌های چسترفیلد که به‌خاطر روکش‌های پوشیده و دکمه‌دار نمادین، بازوهای پیچیده و تکیه‌گاه پایین‌شان شناخته می‌شوند، حسی از پیچیدگی و جذابیت سنتی را منتقل می‌کنند. به طور سنتی آنها را از چرم می ساختند، اما امروزه می توانید آنها را در پارچه ها و رنگ های مختلف پیدا کنید.


این مبل ها بدون زحمت در هر دو سبک داخلی قدیمی و مدرن ترکیب می شوند و به یک انتخاب همه کاره تبدیل شده اند.


3.    مبل های فرو رفته


مبل های فرو رفته که به عنوان مبل های گودالی نیز شناخته می شوند، به دلیل جذابیت و دنج بودن خود محبوبیت پیدا کرده اند. این مبل‌ها طوری طراحی شده‌اند که در قسمتی پایین‌تری از سطح زمین قرار می‌گیرند یا در کف فرو می‌روند و چیدمان صندلی راحت و صمیمی ایجاد می‌کنند. البته استفاده از آنها نیازمند تغییراتی در کف ساختمان است. مبل های فرو رفته اغلب دارای دسته های کم یا بدون دسته هستند که امکان تعامل آسان را فراهم می کنند.


4.    مبل های منحنی


مبل های منحنی یک انتخاب خیره کننده هستند. این مبل ها دارای انحنای برازنده ای در طراحی خود بوده و حس روانی و ظرافت را به فضا می بخشند. مبل‌های منحنی به دلیل ایجاد جریان ارگانیک‌تر در داخل یک اتاق شناخته می‌شوند و برای فضاهای داخلی معاصر و مدرن مناسب می‌باشند. شکل منحصربه‌فرد آن‌ها حسی از سبک آوانگارد را به ارمغان می‌آورد.