عید و بازه مسافرت هر لحظه نزدیک‌تر می‌شود و برخی افراد برای رفتن به مسافرت و سر زدن به فامیل‌های دور خود آماده می‌شوند. یکی از لوازم حیاتی برای خانم‌ها در سفر، لوازم آرایشی است. شاید بخواهید در مسافرت به خانه افراد مختلفی بروید و به دلیل دور بودن از خانه خود، بسیاری از تجهیزات شما در اختیارتان نیست. از این رو باید چند وسیله ضروری و کوچک و البته همه کار را همراه خود ببرید. این لوازم آرایشی سفری زنانه عبارتند از:



  1. برس‌های آرایش: مجموعه‌ای از برس‌های #آرایشی برای هر روتین آرایشی ضروری هستند. برس‌ها به دستیابی به آرایشی بی عیب و نقص و در عین حال سریع کمک می‌کنند. 

  2.  بیوتی بلندر: یک بیوتی بلندر برای ترکیب یکپارچه کرم پودر و کانسیلر ضروری است. همچنین می‌توان از آن برای استفاده از محصولات کرمی مانند رژگونه و هایلایتر استفاده کرد.

  3. فرکننده مژه: فر مژه در بزرگ‌تر جلوه دادن چشم‌ها و بلندتر و پرتر نشان دادن مژه ها تاثیر بسزایی دارد.

  4. آینه جمع و جور: یک آینه جمع و جور برای مشاهده خود  و انجام آرایش بی‌نقص همراه داشته باشید.

  5. اسپری فیکساتور: اسپری فیکساتور آخرین مرحله در هر روتین آرایشی است. این اسپری به ثابت ماندن آرایش شما در طول روز و مقاومت آن در مقابل آب، رطوبت و عرق کمک می‌کند.

  6.  رژ: برخی از افراد فکر می‌کنند که رژ تنها برای لب‌ها کاربرد دارد؛ اما اینطور نیست. شما می‌توانید از رژ برای گونه‌ها و سایه چشم نیز استفاده کنید.